Органічна Україна: перспективи року

19 лютого 2015

Прес-клуб, який сьогодні відбувся, дозволив зробити учасникам однозначні висновки:

  • Органічному сектору дуже потрібне партнерство з журналістами.
  • Під партнерством від журналістів ми бачимо розуміння теми та бажання її вивчати, анонсувати, вірити в неї.
  • Під партнерством від органічного сектору ми бачимо надання вже готових, зрозумілих для різної аудиторії, понять про органічне виробництво, та залучення журналіста-партнера до всіх заходів як нашої організації, так і кожного виробника.

 


Отож, запрошуємо до партнерства медіа-креатив!

Відео з прес-конференції

Учасники:
Олена Березовська – керівник громадської спілки «Органічна Україна»
Василь Лазарук – експерт маркетингового ресурсного центру ДІ-АЙ-ВАЙ Трейд
Вікторія Ле Хак – керівник мережі магазинів «Натур Бутік»
Олексій Соломко – ТМ «Жменька»