Весняний бум в органічному секторі: Європа скуповує наші коноплі, парад регіональних органічних форумів та запобіжники від шахраїв

Інтерес до української органічної продукції в Європі зашкалює: українські фермери уклали вигідні контракти на найбільшій у світі виставці органічної продукції БіоФах (Нюрнбергг, Німеччина), а ПП «Граніт-Агро» примудрився навіть продати вже весь майбутній урожай органічної коноплі. «Дуже високий інтерес до нашої органічної ненаркотичної коноплі, — радіє Олег Максак з ПП «Граніт-Агро», — і ця зацікавленість далі буде зростати».

А українські споживачі вимагають від держави та виробників правдивої інформації і не дуже вірять у реальну органіку в Україні. Тим часом регіонами України рушила «органічна децентралізація»: ініціативні небайдужі українці скликають регіональні форуми, створюють нові фермерські господарства, проводять навчальні курси та майстер-класи від експертів. У великих містах з’являються органічні ресторани та магазини, популярні торгові мережі хизуються наявністю органічної продукції на полицях; втім, розвитку органічного ринку України ми завдячуємо здебільшого іноземним програмам та відчайдухам з інших країн.

Напередодні весни аграрні питання завжди актуальні. Що несе нам ця весна? Зокрема, стосовно органічної продукції, якою цікавиться все більше українців. Як держава захищає права споживачів та підтримує органічний сектор, як учасники органічного ринку відстоюють свою правду. Про все це йтиметься на прес-конференції, до участі в якій запрошені:

— виробники органічної сертифікованої продукції та експоненти БіоФах 2016 – Анна Борисова, маркетолог ПрАТ «ЕтноПродукт» та Євгеній Комаров, заступник директора ПП «Граніт-Агро»; — Клод Ексбраят, засновник та керівник СЕО проекту Biologic.ua, в рамках якого відкрито перший органічний ресторан в Києві; — організатори національного павільйону України на БіоФах — консорціум трьох ключових учасників органічного ринку України: Катерина Малькова (Шор), менеджер проектів Інформаційного центру «Зелене досьє», Сергій Галашевський, директор сертифікаційного органу «Органік Стандарт» та Ксенія Гладченко, директор консультаційного органу «КьюС»;

партнери національного павільйону України на БіоФах 2016 та активні учасники органічного сектору в Україні:

Олена Березовська, голова громадської спілки виробників сертифікованої органічної продукції «Органічна Україна» — ініціатор та засновник щорічної конференції «Органічна Україна»;

Наталія Прокопчук, менеджер швейцарсько-українського проекту «Розвиток органічного ринку в Україні», що впроваджується Дослідним інститутом органічного сільського господарства за фінансової підтримки Державного секретаріату Швейцарії з економічних питань (SECO);

Антон Порембський, начальник відділу з питань АПК Державного підприємства «Державний інформаційно-аналітичний центр моніторингу зовнішніх товарних ринків» (Держзовнішінформ, ДЗІ).


 

Для довідки

БіоФах (Нюрнбергг, Німеччина) – це найбільша торгівельна виставка органічної продукції в світі, в якій у 2016 році взяли участь понад 2500 експонентів з 90 країн. Вже втретє на БіоФах був представлений національний павільйон України, в якому було представлено 11 компаній. Сторінка національного павільйону України, фото за посиланням.