Знайомство з досвідом виробників. Діалог між виробником та іншим виробником. Розвиток внутрішнього ринку – як перспектива для місцевого виробника та фермера

Модератор:

Олена Березовська

Олена Березовська

  • 1030
    Андрій Олефіренко

    Презентація для розкриття теми

    Презентація для розкриття теми.

    Доповідач:
    Андрій Олефіренко

    Андрій Олефіренко

  • 1040
    Лариса Шедей Микола Сафонов Тетяна Яблонська  Іван Томенко Василь Лобань

    Панельна дискусія

    • Ринок органіки сьогодні.

    • Динаміка та статистика органічного виробництва.

    • Статистика: кількість магазинів, кількість одиниць проданої продукції.

    • Знайомство з досвідом виробників. Діалог між виробником та іншим виробником.

    • Історія органічних господарств в цифрах – від першої сертифікації до сьогодні.

    • Складності та реалії. Успішний досвід партнерства як приклад та пропозиції для покращення взаємозв'язків між бізнес-гравцями органічного сектору.

    • Як співпрацювати з органічним фермером?

    • Приклад замкнутої та відкритої бізнес-моделі.

    • Вирощування сировини для власних торгових марок супермаркетів. Робота по передзамовленню.

    • Плюси та мінуси переходу на органічне сільське господарств.

    Учасники:
    Лариса Шедей

    Лариса Шедей

    Тетяна Яблонська

    Тетяна Яблонська

    Микола Сафонов

    Микола Сафонов

    Іван Томенко

    Іван Томенко

    Василь Лобань

    Василь Лобань

  • 1100

    Питання-відповіді

    Модератор:
    Олена Березовська

    Олена Березовська

  • 1130

    Пропозиція

    Єдиний соціальний проект по відродженню сільських територій "ідея від волонтера".
    Наша місія сьогодні будує лише фундамент для завтрашнього майбутнього!


Виробники та переробники органічної продукції: стратегічне планування – виявлення попиту та розвиток поставок

Модератор:

Катерина Малькова

Катерина Малькова

  • 1200
    Олексій Соломко

    Презентація для розкриття теми

    Презентація для розкриття теми.

    Доповідач:
    Олексій Соломко

    Олексій Соломко

  • 1210
    Олексій Соломко Олексій Качковський Олена Стретович Костянтин Січний

    Панельна дискусія

    • Розвиток внутрішнього ринку – як перспектива для місцевого виробника та фермера.

    • Сертифікація – не самоціль та фінал органічного виробництва, а один з додаткових інструментів для підтвердження якості. 

    • Стратегічне планування – виявлення попиту на органічну продукцію від переробників всередині сектору та можливості задовольнити цей попит від існуючих та майбутніх виробників.

    • Якість продукту від виробника.
    ціноутворення (експортне та внутрішнє);
           - домовленості про річні об'єми;
           - якість продукції (вища ніж якість традиційної продукції);
           - документація (вся необхідна згідно із законодавством України);
           - прозорість ринку, торгівельний майданчик.


    • Які послуги необхідні для ринку.

    • Проблеми з органічною сировиною.

    • Проблеми із закупками на внутрішньому ринку.

    • Сертифікація від виробника до кінцевого споживача.

    • Органічний переробник очима фермера.

     

    Учасники:
    Олексій Соломко

    Олексій Соломко

    Олексій Качковський

    Олексій Качковський

    Олена Стретович

    Олена Стретович

    Костянтин Січний

    Костянтин Січний

  • 1230

    Питання-відповіді

    Модератор:
    Катерина Малькова

    Катерина Малькова

  • 1300

    Пропозиція



Комерціалізація бізнесу. Стратегія продажу та її реалізація. Маркетинг. Залучення регіонального виробника до активної співпраці та консолідованого розвитку

Модератор:

Олексій Гонский

Олексій Гонский

  • 1430
    Олег Скидан

    Презентація для розкриття теми

    Презентація для розкриття теми.

    Доповідачі:
    Олег Скидан

    Олег Скидан

  • 1440
    Василій Лазарук Сергій Галашевський Олена Чоловська Наталія Зіновчук Петро Скрипчук

    Панельна дискусія

    • Формування регіональної політики розвитку органічного виробництва.

    • Регіональне представлення виробника та переробника. Необхідність створення логістичних центрів.

    • Регіональні центри – основа внутрішнього органічного ринку – структура ринку та місце «Центру» в ній. Які послуги може/повинен надавати центр. Ефективні інструменти бізнесу та маркетингу при кооперативній взаємодії. Просування (мотивація) органічного підходу серед виробників та серед споживачів.

    • Мотивація неорганічних виробників стати органічними через високий професіоналізм органічної галузі України.

    • Комерціалізація бізнесу – як отримувати прибуток.

    • Упаковка як вдалий маркетинговий крок.

    • Канали збуту – регіональні магазини.

    • Необхідність кооперації для створення логістичних центрів та збільшення об’єму пропозиції з регіону – тоді буде передзамовлення.

    • Робота по перед замовленню – на місці та з центром.

    • Зручність роботи кооперативу та трейдера з сертифікатором.

    Учасники:
    Сергій Галашевський

    Сергій Галашевський

    Василій Лазарук

    Василій Лазарук

    Олена Чоловська

    Олена Чоловська

    Наталія Зіновчук

    Наталія Зіновчук

    Петро Скрипчук

    Петро Скрипчук

  • 1500

    Питання-відповіді

    Модератор:
    Олексій Гонский

    Олексій Гонский

  • 1530

    Пропозиція

    • Рокогумин – как листовое органо-минеральное удобрение нового поколения, разработанное специально для органического земледелия.


Покупець та канали збуту

Модератор:

Василій Лазарук

Василій Лазарук

  • 1600
    Вікторія Ле Хак

    Презентація для розкриття теми

    Презентація для розкриття теми.

    Доповідач:
    Вікторія Ле Хак

    Вікторія Ле Хак

  • 1610
    Оксана Гладченко Олена Стретович Костянтин Січний Тетяна Ситник Анастасія Ле Хак

    Панельна дискусія

    • Портрет потенційного споживача органічних товарів, портрет покупця в каналах, пропозиція щодо спільного вивчення споживача та об’ємів продажу/споживання.

    • Очікування та перепони щодо органічної продукції від покупців, продавців.

    • Канали збуту та об’єм реалізації органічної продукції по каналам. Договірні умови по співпраці в каналах. Терміни оплати. Представлення на полиці.

    • Які переваги роботи з органічними продуктами? Перевага для ритейлу – іміджева? Економічна? Який є запит від ресторанів та кафе?

    • Приклад роботи органічного виробника з ритейлом: організованим (мережами) / традиційним (приватні магазини)/ HoReCa (готелі / ресторани). Регіональні магазини як канал збуту.

    Учасники:
    Оксана Гладченко

    Оксана Гладченко

    Олена Стретович

    Олена Стретович

    Костянтин Січний

    Костянтин Січний

    Тетяна Ситник

    Тетяна Ситник

    Анастасія Ле Хак

    Анастасія Ле Хак

  • 1700

    Питання-відповіді

    Модератор:
    Василій Лазарук

    Василій Лазарук

  • 1730

    Пропозиція



Учасники

Знайомтесь із нашими доповідачами та учасниками панельних дискусій

Віктор Шуткевич

Віктор
Шуткевич

Заступник директора, Швейцарське бюро співробітництва в Україні

Наталя Прокопчук

Наталя Прокопчук

Швейцарсько-український проект «Розвиток органічного ринку в Україні», Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL)

Елена Березовская

Олена Березовська

Директор ТД «Органік Ера», Спілка виробників органічних сертифікованих продуктів

Олексій Качковский

Олексій Качковський

Експерт, «VIP Group», партнер компанії «Bioland Markt GmbH»

Тетяна Яблонська

Тетяна Яблонська

Директор органічної ферми СПД Яблонська Т. В.

Катерина Малькова

Катерина Малькова

Менеджер проектів, Інформаційний центр «Зелене досьє»

Вікторія Ле Хак

Вікторія Ле Хак

ПП «Вікторія» (мережа органічних магазинів Натур Бутік, екосадиби Мезон Бланш, дистриб'ютор органічних товарів)

Олена Стретович

Олена Стретович

Директор, ТОВ «Органік Мілк»

Алексей Гонский

Олексій Гонський

Керівник «OWC»

Ірина Маркова

Ірина Маркова

Менеджер зі зв’язків з громадськістю, Швейцарсько-український проект «Розвиток органічного ринку в Україні», Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL)

Лариса Шедей

Лариса Шедей

Директор «OWC»

Василь Лазарук

Василь Лазарук

«ДІ АЙ ВАЙ Трейд» – трейд маркетинговий ресурсний центр

Андрій Олефіренко

Андрій Олефіренко

Ксенія Гладченко

Ксенія Гладченко

Консультаційний орган "КьюС"

Ольга Півікова

Ольга Півікова

Директор з маркетингу, Торговий дім «Щедро»

Костянтин Січний

Костянтин Січний

Сергій Галашевський

Сергій Галашевський

Директор сертифікаційного органу «Органік Стандарт»

Тетяна Ситник

Тетяна
Ситник

Керівник центру «Академія рітейлу»

Іван Томенко

Іван
Томенко

Директор ТОВ «Агрофірма «Поле»

Наталія Зіновчук

Наталія
Зіновчук

Керівник ТОВ «Альтернативні Технології Плюс»

Петро Скрипчук

Петро
Скрипчук

Професор, доктор економічних наук, Національний університет водного господарства та природокористування

Олег Скидан

Олег
Скидан

Керівник центру «Полісся Органік»

Олексій Соломко

Олексій Соломко

Керівник комерційних проектів, ТМ «Жменька»

Микола Сафонов

Микола
Сафонов

Директор ТОВ «Фірма ДІАМАНТ ЛТД»

Наталія Пічкур

Наталія
Пічкур

Голова правління, ГО «Центр екологічної культури в Запоріжжі»

Вікторія Кишенко

Вікторія
Кишенко

Менеджер проектів ГС «Органічна Україна»

Анастасія Ле Хак

Анастасія
Ле Хак

Олена Кононенко

Олена
Кононенко

Керівник департаменту регіонального управління та фінансового забезпечення. Аграрна Партія.

Ірина Петренко

Ірина
Петренко

Експерт законодавчого регулювання органічного виробництва. Аграрна Партія.