Модератор:
• Ринок органіки сьогодні.
• Динаміка та статистика органічного виробництва.
• Статистика: кількість магазинів, кількість одиниць проданої продукції.
• Знайомство з досвідом виробників. Діалог між виробником та іншим виробником.
• Історія органічних господарств в цифрах – від першої сертифікації до сьогодні.
• Складності та реалії. Успішний досвід партнерства як приклад та пропозиції для покращення взаємозв'язків між бізнес-гравцями органічного сектору.
• Як співпрацювати з органічним фермером?
• Приклад замкнутої та відкритої бізнес-моделі.
• Вирощування сировини для власних торгових марок супермаркетів. Робота по передзамовленню.
• Плюси та мінуси переходу на органічне сільське господарств.
Єдиний соціальний проект по відродженню сільських територій "ідея від волонтера".
Наша місія сьогодні будує лише фундамент для завтрашнього майбутнього!
Модератор:
• Розвиток внутрішнього ринку – як перспектива для місцевого виробника та фермера.
• Сертифікація – не самоціль та фінал органічного виробництва, а один з додаткових інструментів для підтвердження якості.
• Стратегічне планування – виявлення попиту на органічну продукцію від переробників всередині сектору та можливості задовольнити цей попит від існуючих та майбутніх виробників.
• Якість продукту від виробника.
ціноутворення (експортне та внутрішнє);
- домовленості про річні об'єми;
- якість продукції (вища ніж якість традиційної продукції);
- документація (вся необхідна згідно із законодавством України);
- прозорість ринку, торгівельний майданчик.
• Які послуги необхідні для ринку.
• Проблеми з органічною сировиною.
• Проблеми із закупками на внутрішньому ринку.
• Сертифікація від виробника до кінцевого споживача.
• Органічний переробник очима фермера.
Модератор:
Презентація для розкриття теми.
• Формування регіональної політики розвитку органічного виробництва.
• Регіональне представлення виробника та переробника. Необхідність створення логістичних центрів.
• Регіональні центри – основа внутрішнього органічного ринку – структура ринку та місце «Центру» в ній. Які послуги може/повинен надавати центр. Ефективні інструменти бізнесу та маркетингу при кооперативній взаємодії. Просування (мотивація) органічного підходу серед виробників та серед споживачів.
• Мотивація неорганічних виробників стати органічними через високий професіоналізм органічної галузі України.
• Комерціалізація бізнесу – як отримувати прибуток.
• Упаковка як вдалий маркетинговий крок.
• Канали збуту – регіональні магазини.
• Необхідність кооперації для створення логістичних центрів та збільшення об’єму пропозиції з регіону – тоді буде передзамовлення.
• Робота по перед замовленню – на місці та з центром.
• Зручність роботи кооперативу та трейдера з сертифікатором.
Модератор:
Презентація для розкриття теми.
• Портрет потенційного споживача органічних товарів, портрет покупця в каналах, пропозиція щодо спільного вивчення споживача та об’ємів продажу/споживання.
• Очікування та перепони щодо органічної продукції від покупців, продавців.
• Канали збуту та об’єм реалізації органічної продукції по каналам. Договірні умови по співпраці в каналах. Терміни оплати. Представлення на полиці.
• Які переваги роботи з органічними продуктами? Перевага для ритейлу – іміджева? Економічна? Який є запит від ресторанів та кафе?
• Приклад роботи органічного виробника з ритейлом: організованим (мережами) / традиційним (приватні магазини)/ HoReCa (готелі / ресторани). Регіональні магазини як канал збуту.
Знайомтесь із нашими доповідачами та учасниками панельних дискусій
Заступник директора, Швейцарське бюро співробітництва в Україні
Швейцарсько-український проект «Розвиток органічного ринку в Україні», Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL)
Менеджер проектів, Інформаційний центр «Зелене досьє»
ПП «Вікторія» (мережа органічних магазинів Натур Бутік, екосадиби Мезон Бланш, дистриб'ютор органічних товарів)
Менеджер зі зв’язків з громадськістю, Швейцарсько-український проект «Розвиток органічного ринку в Україні», Дослідний інститут органічного сільського господарства (FiBL)
Керівник департаменту регіонального управління та фінансового забезпечення. Аграрна Партія.
Експерт законодавчого регулювання органічного виробництва. Аграрна Партія.